Σε μια εποχή όπου τα περισσότερα λάθη τελειώνουν με ακυρώσεις και απολογίες, η CD Projekt αποφάσισε να κάνει το αντίθετο. Ένα τεχνικό λάθος στο Nintendo Switch 2 eShop μετατράπηκε σε μια σπάνια στιγμή ειλικρίνειας και γενναιοδωρίας που θύμισε γιατί αυτή η εταιρεία έχει ακόμη πιστούς οπαδούς σε όλο τον κόσμο.
Η ιστορία ξεκίνησε όταν το Cyberpunk 2077: Ultimate Edition εμφανίστηκε στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Nintendo με έκπτωση 75%, ρίχνοντας την τιμή του από τα $69,99 στα μόλις $17,49. Και σαν να μην έφτανε αυτό, η έκδοση περιλάμβανε και το DLC Phantom Liberty, που μόνο του κοστίζει γύρω στα $30. Ουσιαστικά, η πλήρης εμπειρία του Cyberpunk 2077 πωλούνταν φθηνότερα από το ίδιο το expansion.
Οι gamers αντέδρασαν όπως θα περίμενε κανείς – με πανικό. Οι αγορές εκτοξεύτηκαν, τα forums πήραν φωτιά και οι screenshots από το «απίστευτο deal» έκαναν τον γύρο του διαδικτύου. Όταν η CD Projekt διόρθωσε την τιμή λίγες ώρες αργότερα, το παιχνίδι είχε ήδη γίνει viral.
Η εταιρεία παραδέχτηκε το λάθος με καθαρότητα. «Οι εκπτώσεις που εμφανίστηκαν στο Nintendo Switch 2 eShop στις 22 Δεκεμβρίου ήταν λανθασμένες. Το σφάλμα προήλθε από εμάς», ανέφερε στη δήλωσή της. Το σημαντικό όμως δεν ήταν η παραδοχή, αλλά η απόφαση που ακολούθησε: όσοι πρόλαβαν να αγοράσουν τα παιχνίδια στις λανθασμένες τιμές, θα τα κρατήσουν.
Σε μια εποχή που πολλές εταιρείες ακυρώνουν αγορές επικαλούμενες “τεχνικά λάθη”, η CD Projekt έκανε το ακριβώς αντίθετο. Και αυτή η κίνηση, μικρή μεν αλλά ουσιαστική, ξαναζέστανε τη σχέση της με τους gamers – μια σχέση που είχε ραγίσει με την ταραχώδη κυκλοφορία του Cyberpunk το 2020.
Το The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition ακολούθησε με παρόμοιο χάος, αλλά αυτή τη φορά η τελική τιμή των $14,99 παρέμεινε σωστή. Οι παίκτες που έπεσαν πάνω στο λάθος του Cyberpunk στάθηκαν τυχεροί, αλλά ακόμα πιο τυχερή βγήκε η CD Projekt: κέρδισε ξανά το αυτονόητο – εμπιστοσύνη.
Για τους Έλληνες gamers, η είδηση αυτή έχει και μια γλυκιά ειρωνεία. Σε μια εποχή όπου οι τιμές παιχνιδιών αγγίζουν τα €80, η CD Projekt έδειξε πως το σεβασμό δεν τον αγοράζεις με μάρκετινγκ, αλλά τον κερδίζεις με πράξεις. Και αν κάτι αποδεικνύει αυτό το «λάθος», είναι πως οι πιο δυνατές στιγμές στο gaming έρχονται όταν οι εταιρείες θυμούνται ότι πίσω από τις πωλήσεις υπάρχουν άνθρωποι.

