Θες να αποκτήσεις τις τέλειες αναλογίες; Αυτός είναι ο τρόπος-Άμεσα ορατά αποτελέσματα από την αρχή!

Όλοι επιθυμούμε να έχουμε τις τέλειες αναλογίες και το ιδανικό σώμα κλεψύδρα.Η απόκτηση του ιδανικού σχήματος σώματος δεν είναι εύκολη για όλους. Είναι δύσκολο να φτάσουμε αυτές τις διαστάσεις όταν είμαστε όλοι διαφορετικοί. Γι ‘αυτό το “τέλειο” σχήμα κλεψύδρας μπορεί να διαφέρει ανάλογα με…..

1. Ύψος

2. Τύπος σώματος.

3. Δομή των οστών.

Αυτά είναι τα 3 βήματα για να αποκτήσετε μια εικόνα κλεψύδρας

Η επίτευξη φιγούρας κλεψύδρας δεν είναι εύκολη και η γενετική λειτουργεί πολύ σκληρά για να σταματήσει την πρόοδό σας. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι αδύνατο. Συνεπώς, συνεχίστε να εστιάζετε και ξεκινήστε με αυτό το σχέδιο τώρα:

1. Διατροφή

Για να αποκτήσετε το όνειρο, το 60% εξαρτάται από τη διατροφή που ακολουθείτε. Ό, τι κι αν κάνετε, βεβαιωθείτε ότι η πρόσληψη θερμίδων δεν υπερβαίνει τις 1200 θερμίδες την ημέρα. Διαιρέστε τις 1200 θερμίδες ως εξής:

Πρωτεΐνη: 65%

Αυτό περιλαμβάνει κάθε είδους άπαχο κρέας, ψάρι, tofu, αυγά, αμύγδαλο, γιαούρτι, όσπρια, αποβουτυρωμένο γάλα, φασόλια σόγιας κ.λπ.

Λίπος: 25%

Τυρί με χαμηλά λιπαρά, ελαιόλαδο, λίπος από κρέας κ.λπ.

Ίνες: 12%

Έχετε φυλλώδη λαχανικά, αγγούρι, καρότα κ.λπ. Οι ίνες είναι πολύ απαραίτητες για τη σωστή ρύθμιση του πεπτικού σας συστήματος.

Υδατάνθρακες: 3%

Συνήθως θα προέρχεται από ό, τι τρώτε. Τα λίγα πράγματα που μπορείτε να λάβετε υπόψη είναι το ψωμί ολικής αλέσεως, η βρώμη και το καστανό ρύζι (αλλά όχι πολύ συχνά)!

Υγιεινά ποτά: 10 – 12 ποτήρια

Η επόμενη διαδικασία στη διατροφή σας θα είναι η αποτοξίνωση όπου μπορείτε να ξεπλύνετε αυτές τις τοξίνες από το σώμα σας και σίγουρα θα φαίνεστε καλύτερα! Οι καλύτεροι τρόποι είναι να έχετε πράσινο τσάι (πλούσιο σε αντιοξειδωτικά) και να πίνετε 10-12 ποτήρια νερό καθημερινά.

2. Άσκηση

Το επόμενο 30% της κλεψύδρας εξαρτάται από τον τύπο άσκησης που παρακολουθείτε. Πρέπει να εστιάσετε ατομικά σε κάθε μέρος του σώματος μαζί με αεροβικές και αναερόβιες ασκήσεις.

Συνεδρία 10 λεπτών γιόγκα

Πρώτα, ξεκινήστε με τη γιόγκα το πρωί. Κάντε το για 10 λεπτά για να ξεκινήσετε το μεταβολισμό σας. Ακολουθεί ένα βίντεο που θα σας ταιριάζει καλύτερα σε αυτό το στάδιο για να επιτύχετε τον στόχο σας.

Εκπαίδευση πλήρους σωματικού βάρους

Η προπόνηση με βάρη είναι το επόμενο πράγμα που πρέπει να κάνετε 3 ημέρες την εβδομάδα. Μπορείτε να αγοράσετε εξοπλισμό και να το κάνετε στο σπίτι ή, για καλύτερο αποτέλεσμα στο γυμναστήριο! Δείτε αυτό το παρακάτω βίντεο με ασκήσεις καύσης λίπους ολόκληρου του σώματος:

Όσο ισχυρότεροι είναι οι μύες σας, τόσο καλύτερο σχήμα έχει το σώμα σας!

Προπόνηση HIIT

Για τις επόμενες τρεις ημέρες της εβδομάδας, εκτελέστε κάποια προπόνηση υψηλής έντασης που θα κάψει το λίπος. Ακόμα και όταν το σώμα σας είναι σε ηρεμία, θα καίει ακόμα θερμίδες. Εδώ σας προτείνουμε μια μορφή προπόνησης:


Προπόνηση σχήμα κλεψύδρας

Αφού συνεχίσετε την παραπάνω ρουτίνα προπόνησης, τότε μπορείτε να αλλάξετε την προπόνηση υψηλής έντασης με προπόνηση σε σχήμα κλεψύδρας. Ιδέες για ασκήσεις προπόνησης:

3. Κοιμηθείτε καλά

Ο μόνος τρόπος για να επιτύχετε τον στόχο σας είναι όταν το σώμα σας παίρνει αρκετή ξεκούραση. Πρέπει να κοιμάστε 6 – 8 ώρες καθημερινά.

Μερικές άλλες συμβουλές για σώμα κλεψύδρα είναι:

• Αποφύγετε το αλκοόλ.

• Μην καπνίζετε πάρα πολύ (κατά προτίμηση καθόλου).

• Μετρήστε τις θερμίδες σας (ώστε να μην ξεπερνάτε τις 1200 θερμίδες την ημέρα).

• Μειώστε την πρόσληψη αλατιού και ζάχαρης.

Δείτε περισσότερα

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Είναι τρεις ΚΑΟΥΜΠΟΙΔΕΣ, το σημάδι και ένας ΨΥΛΛΟΣ! Φοβερό γέλιο

Σας ενδιαφέρει! Την Παρασκευή το επίδομα των 534 ευρώ σε 7.551 εργαζόμενους