Θες γρήγορο αδυνάτισμα; 8+1 μυστικά για να κατέβεις 2 νούμερα και να βγεις στην παραλία!

Αν θέλετε να γίνετε πιο αδύναμοι θα πρέπει να βρείτε μια καλή στρατηγική για να αδυνατίσετε γρήγορα. Πιστέψτε μας, η απώλεια βάρους δεν είναι τόσο δύσκολη όσο νομίζετε.Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να βρείτε κίνητρα και να ακολουθήσετε κάποιους κανόνες απώλειας βάρους που μπορούν να σας βοηθήσουν να….

παραμείνετε στο σωστό δρόμο. Να είστε σίγουροι, επίμονοι και εργατικοί και θα πετύχετε εύκολα τους στόχους σας για απώλεια βάρους.
Θα σας δείξουμε εννέα κόλπα για την κατάλληλη επιλογή φαγητού από ανθρώπους που έχασαν πάνω από τριάντα κιλά. Αυτές οι συμβουλές μπορούν να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε φόρμα και να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος.
# 1. Βγάλτε το πρόχειρο φαγητό από το σπίτι σας
Πρέπει να απαλλαγείτε από μεταποιημένα τρόφιμα, γλυκά και άλλα επιβλαβή προϊόντα που μπορούν να προκαλέσουν πόθους. Πρέπει πάντα να έχετε υγιεινά προϊόντα στο σπίτι σας.
# 2. Κρατάω ημερολόγιο
Η τήρηση ενός ημερολογίου αδυνατίσματος είναι ένας καλός τρόπος για να παρακολουθείτε το σχέδιο διατροφής και το πρόγραμμα άσκησής σας. Θα σας βοηθήσει να καταλάβετε ποια προϊόντα λειτουργούν και ποια προϊόντα δεν λειτουργούν για εσάς.
# 3. Προγραμματίστε το μενού σας 
Χρησιμοποιήστε ένα ημερολόγιο για να προγραμματίσετε τα γεύματά σας νωρίτερα. Απαιτεί μια μικρή επένδυση χρόνου, αλλά μπορεί να σας βοηθήσει να αποκομίσετε υπέροχα αποτελέσματα.
# 4. Κρατήστε τα προϊόντα πρωτεΐνης κοντά σας
Όταν μαγειρεύετε γεύματα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, όπως σκουμπρί, σολομό, κοτόπουλο ή αυγά, κάντε επιπλέον μερίδες για να τα διατηρήσετε στο ψυγείο. Τα προϊόντα υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες είναι εξαιρετικά υγιεινά σνακ.
# 5. Κάντε το ταξίδι απώλειας βάρους σας ενδιαφέρον
Εάν θέλετε να ακολουθήσετε ένα καθεστώς για μεγάλο χρονικό διάστημα, θα πρέπει να κάνετε το ταξίδι απώλειας βάρους σας διασκεδαστικό και συναρπαστικό. Μαγειρέψτε υγιεινό, νόστιμο μεσημεριανό γεύμα και δείπνο, περάστε περισσότερο χρόνο περπατώντας έξω και βρείτε μια φυσική δραστηριότητα που απολαμβάνετε.
# 6. Διατηρήστε τα κατεψυγμένα θαλασσινά στο ψυγείο σας
Η κατανάλωση θαλασσινών μπορεί να κάνει θαύματα για τους στόχους αδυνατίσματος. Θα πρέπει να αγοράσετε κατεψυγμένα θαλασσινά και να τα διατηρήσετε στο ψυγείο. Είναι πολύ εύκολο να προετοιμάσετε ένα υγιεινό, νόστιμο δείπνο μέσα σε λίγα λεπτά.
# 7. Αποθηκεύστε τα καρυκεύματα μέσα στο ψυγείο
Μπορείτε να συνδυάσετε υγιεινά λαχανικά και χόρτα για να τα χρησιμοποιήσετε ως καρύκευμα για τα πιάτα σας.
# 8. Φάτε κάτι για να ικανοποιήσετε τη λαχτάρα σας
Εάν θέλετε να φάτε κάτι τραγανό, μπορείτε να ετοιμάσετε μια σαλάτα αγγουριού με μπρόκολο, σπόρους λιναριού, καρότα και τόνο. Αυτό το σνακ θα ικανοποιήσει την ανάγκη σας για κρίσιμη στιγμή.
# 9. Βρείτε έναν ειδικό
Εάν πιστεύετε ότι είναι πολύ δύσκολο να ακολουθήσετε μόνοι σας μια υγιεινή διατροφή, μπορείτε να ζητήσετε βοήθεια. Μπορείτε να βρείτε έναν καλό διατροφολόγο που μπορεί να σας καθοδηγήσει και να διευκολύνει το αδυνάτισμα.

Διαβάστε την συνέχεια

4 λόγοι που θα σε ΑΠΑΤHΣΕΙ-Αν κάνει αυτά ψάξε καινούργιο σύντροφο!

ΚΑΥΣΩΝΑΣ η Ελένη Πετρουλάκη-50 χρονών και μας έκανε ΤΟΥΡΜΠΟ! ΚΟΛΑΣΗ λέμε