ΧΑΡΑΤΣΙ σε ιδιοκτήτες αυτοκινήτων 10-15 ετών! Αναλυτικά τι ετοιμάζει η κυβέρνηση

Όπως διαρρέεται στην αγορά αυτοκινήτου τα πράγματα δεν πάνε καθόλου καλά αφού η καραντίνα κατέστρεψε ότι προσπαθούσαν να χτίσουν τόσο καιρό οι έμποροι αυτοκινήτων.
Σαν να μην έφταναν όλα τα προβλήματα του κόσμου, έρχεται τώρα και μάλιστα σε ένα πολύ δύσκολο οικονομικό καιρό η κυβέρνηση να θεσμοθετήσει νέο χαράτσι στα αυτοκίνητα ηλικίας 10-15 ετών με αποτέλεσμα να πληρώσουν το μάρμαρο για ακόμα μια φορά εκείνοι που δεν έχουν!
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα……

psaxtiri.eu νέα κόλπα από τους φωστήρες της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη περιμένουν τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που το όχημα τους είναι ηλικίας δέκα με δεκαπέντε ετών. Προφανής στόχος της κυβέρνησης είναι να μαζέψει χρήματα από τους ήδη εξασθενημένους οικονομικά ιδιοκτήτες αυτών των οχημάτων αφού κανείς από τους ειδικούς του οικονομικού επιτελείου δεν μας…

λέει πως οι άνθρωποι αυτοί έχουν γερασμένο όχημα όχι επειδή τους αρέσει αλλά επειδή αναγκάζονται από τις μνημονιακές πολιτικές και από την ανεργία που μαστίζει μεγάλο ποσοστό του Ελληνικού λαού.

Μάλιστα οι φωστήρες του επιτελείου του υπουργείου μεταφορών επικαλούνται την γερμανική νομοθεσία , ξεχνώντας όμως ότι στην Γερμανία οι μισθοί είναι τετραπλάσιοι και τα αυτοκίνητα έχουν την μισή τιμή από ότι στην Ελλάδα.

Αν η κυβέρνηση ενδιαφέρεται πραγματικά για το..περιβάλλον όπως ισχυρίζεται ας δώσει κίνητρα ώστε οι ιδιοκτήτες αυτών των αυτοκινήτων να αλλάξουν το παλιό με ένα καινούργιο αδασμολόγητο.

Όλα τα άλλα είναι φτηνές δικαιολογίες για να ξαναπληρώσουν πάλι οι μη έχοντες…

Δείτε ο θέμα:

Κάθε χρόνο αντί για δύο να περνούν από ΚΤΕΟ τα παλαιά αυτοκίνητα εξετάζουν τα στελέχη του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών αλλά και του Περιβάλλοντος σύμφωνα με δημοσίευμα.

Η ακριβής ηλικία των οχημάτων δεν έχει ακόμη ξεκαθαρίσει καθώς οι προτάσεις που έχουν πέσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων είναι δύο και η μία αφορά σε οχήματα με ηλικίες πάνω από 10 έτη (δηλαδή οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν το 2010) και η δεύτερη αφορά σε οχήματα με ηλικία άνω των 15 ετών (δηλαδή οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν το 2005).

Οι συγκεκριμένες προτάσεις έχουν πέσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων μεταξύ των στελεχών από συναρμόδια Υπουργεία που ασχολούνται με το μέλλον της αυτοκίνησης και την ανανέωση του στόλου των οχημάτων ενώ επίσης σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και στον έλεγχο των ΚΤΕΟ ώστε να περνούν πραγματικά τα οχήματα που πρέπει ενώ όσα είναι επικίνδυνα να κόβονται!

Η έλευση από τα ΚΤΕΟ κάθε χρόνο για τα οχήματα με ηλικίες 10 ή 15 ετών θα αποτελέσει και μάλλον το πρώτο αντικίνητρο για τους κατόχους των παλαιών, ρυπογόνων και επικίνδυνων αυτοκινήτων ώστε να αποκτήσουν κάποιο νεότερο.
Ελεγκτές «Ράμπο» και από το υπουργείο Μεταφορών

Ο στόχος πάντως που έχει θέσει το υπουργείο Μεταφορών για την ανανέωση του στόλου των οχημάτων περιλαμβάνει και την ενεργοποίηση μηχανισμών ελέγχου για τα ΚΤΕΟ όπου τα τελευταία χρόνια φαίνεται ότι όλα τα οχήματα που περνούν από τεχνικό έλεγχο είναι σε άριστη κατάσταση με αποτέλεσμα να κόβονται ελάχιστα οχήματα με Επικίνδυνες Ελλείψεις!

Επίσης σύμφωνα με τα στοιχεία του στόλου κυκλοφορούντων οχημάτων διαπιστώνει κανείς πως σε σύνολο 4,6 εκατ. οχημάτων, εκ των οποίων το 50% πρέπει να περνά κατά μέσο όρο από ΚΤΕΟ κάθε χρόνο, θα έπρεπε να ελέγχονται 2,5 εκατ. οχήματα ετησίως αλλά αντ’ αυτού από τα ΚΤΕΟ πέρασαν μόλις ούτε 2 εκατ. οχήματα το 2017.

Πέραν των οχημάτων με τις επικίνδυνες ελλείψεις που ήταν μόλις 47 το 2017 καταγράφηκαν 95.154 οχήματα με σοβαρές ελλείψεις έναντι 75.265 οχημάτων το 2016 και 105.025 αυτοκινήτων το 2015. Δηλαδή το 2017 μόλις το 4,77% του στόλου των οχημάτων που επισκέφθηκαν κάποιο ΚΤΕΟ «έφυγαν» με σοβαρές ελλείψεις και αναγκαστικά έπρεπε να ξαναπεράσουν από τεχνικό έλεγχο.
Τα γερμανικά ΚΤΕΟ «κόβουν» 9,8 εκατ. αυτοκίνητο τον χρόνο!

Η Γερμανία αποτελεί μία χώρα πρότυπο για τους ελέγχους ΚΤΕΟ, όπως επίσης και άλλα ευρωπαϊκά κράτη. Ωστόσο το εντυπωσιακό για μια χώρα με πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες αποτελεί το γεγονός πως το ποσοστό των οχημάτων που «κόβονται» από τα γερμανικά ΚΤΕΟ ανέρχεται σε 35,5%! Ειδικότερα σε 27,6 εκατ. ελέγχους που πραγματοποίησαν τα γερμανικά ΚΤΕΟ «κόπηκαν» σχεδόν 9,8 εκατ. οχήματα με 2,67 βλάβες κατά μέσο όρο!

Και να είστε σίγουροι πως οι έλεγχοι στα γερμανικά ΚΤΕΟ πραγματοποιούνται για να διατηρηθεί σε υψηλά επίπεδα η οδική ασφάλεια αλλά και η προστασία του περιβάλλοντος ενώ παράλληλα να λειτουργούν όλες οι επιχειρήσεις από τον κλάδο αυτοκινήτου που περιλαμβάνει τα συνεργεία, τα φανοποιεία, την πώληση ανταλλακτικών αλλά και ελαστικών που αποφέρουν τεράστια έσοδα στη γερμανική οικονομία…

Αυτή είναι η επιστολή-απόλυσης του Γιάννη Αλαφούζου προς τον Δώνη

ΩΧ! Μια κλωστή κρατάει το ΥΠΕΡΦΥΣΙΚΟ ΜΠΟΥΣΤΟ της Λάουρα Νάργες πριν το ατύχημα! ΖΕΜΑΤΑΕΙ παιδιά