BMW και Daimler συμμαχούν για την αυτοματοποιημένη τεχνολογία οδήγησης

Η Daimler και η BMW εμβάθυναν την συμμαχία τους την Πέμπτη για να μοιραστούν το αναπτυξιακό κόστος για τις αυτοματοποιημένες τεχνολογίες οδήγησης, ακόμα κι αν κάθε κατασκευαστής αυτοκινήτων επιδιώκει ξεχωριστές προσπάθειες για να αναπτύξει αυτοκίνητα με πλήρη αυτονομία.

Το τεράστιο κόστος σχεδιασμού και κατασκευής ηλεκτρονικών οχημάτων έχει ήδη ωθήσει τη Honda να ενώσει τις προσπάθειές της με τη General Motors, ενώ η Volkswagen συνεχίζει τις συνομιλίες με τη Ford για μια συμμαχία με αυτόνομα αυτοκίνητα.

Η BMW και η Daimler εμβαθύνουν τη συμμαχία τους για παρόμοιους λόγους, δήλωσε ο Michael Hafner, επικεφαλής της αυτοματοποιημένης οδήγησης στην έρευνα και ανάπτυξη της Mercedes-Benz, σε μια θέση στο blog που συνοδεύει κοινό δελτίο τύπου από τις εταιρείες την Πέμπτη.

«Έχουμε μάθει ότι η ανάπτυξη αυτών των συστημάτων είναι λίγο σαν να ανεβαίνει κάποιος σε ένα βουνό».

“Η λήψη των πρώτων μερικών μέτρων από το σταθμό βάσης στη σύνοδο κορυφής φαίνεται εύκολη. Όσο πιο κοντά ερχόμαστε στο στόχο, τόσο πιο λεπτός γίνεται ο αέρας γύρω μας , τόσο περισσότερη δύναμη απαιτείται για κάθε περαιτέρω βήμα, και τόσο πιο περίπλοκες γίνονται οι προκλήσεις που πρέπει να επιλύσουμε».

Έχει νόημα να διανέμουν τις τεχνολογικές και οικονομικές προκλήσεις της αυτοματοποιημένης οδήγησης, δήλωσε ο Hafner, έτσι ώστε η BMW και η Daimler να αναπτύξουν από κοινού την τεχνολογία για την αυτοματοποιημένη οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους.

“Αρχικά, θα δοθεί έμφαση στην προώθηση της ανάπτυξης τεχνολογιών επόμενης γενιάς για συστήματα υποστήριξης οδηγού, αυτοματοποιημένη οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους και χαρακτηριστικά στάθμευσης”, ανέφεραν οι εταιρείες στη κοινή τους δήλωση.

“Επιπλέον, οι δύο εταίροι σχεδιάζουν να συζητήσουν τη δυνατότητα επέκτασης της συνεργασίας τους για την κάλυψη υψηλότερων επιπέδων αυτοματοποίησης, τόσο σε αυτοκινητόδρομους όσο και σε αστικές περιοχές”.

Η κίνηση της BMW και της Daimler έρχεται, καθώς οι εταιρείες τεχνολογίας με βαθιά τσέπη προσπαθούν να κερδίσουν έλξη σε αυτόνομη οδήγηση. Η Apple Inc δήλωσε την Τετάρτη ότι σχεδίαζε να αποδεσμεύσει 190 υπαλλήλους στο πρόγραμμα αυτο-οδήγησης αυτοκινήτου Project Titan.

Η αγορά προηγμένων συστημάτων υποστήριξης οδηγών και αυτόνομων οχημάτων αναμένεται να αυξηθεί σε 96 δισ. Δολάρια το 2025 και 290 δισ. Δολάρια το 2035 από περίπου 3 δισεκατομμύρια δολάρια το 2015, σύμφωνα με την Goldman Sachs.

Η BMW και η Daimler συνεργάζονται ήδη σε χαρτογράφηση υψηλής ευκρίνειας με ΕΔΕ και στον τομέα των προμηθειών και νωρίτερα αυτό το μήνα παρουσίασαν μια κοινή επιχείρηση χρέωσης φορτηγών, στάθμευσης και ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Είπαν την Πέμπτη ότι η νέα τους εταιρική σχέση θα επικεντρωθεί στις λεγόμενες αυτοματοποιημένες τεχνολογίες οδήγησης επιπέδου 3 και επιπέδου 4, συμπεριλαμβανομένων των αυτοκινήτων που εξακολουθούν να απαιτούν τιμόνια και οδηγούς.

Η Daimler θα επιδιώξει μια ξεχωριστή αναπτυξιακή συμμαχία για το επίπεδο 5 robotaxis μεταξύ του πολυτελούς της μάρκας Mercedes-Benz και του προμηθευτή Robert Bosch. Τα αυτοκίνητα επιπέδου 5 δεν απαιτούν οδηγό.

Η BMW, από την πλευρά της, συνεχίζει την αναπτυξιακή της συμμαχία για τη ρομποτάξια με την Ισραηλινή αυτόνομη τεχνολογία κινητής τηλεφωνίας Mobileye και τη chip maker Intel, με στόχο να θέσει αυτόνομα αυτοκίνητα στο δρόμο μέχρι το 2021.

Διαβάστε την συνέχεια εδώ